Saturday, April 14, 2012

Simple Things

Just a simple look for everyday work or lunch with the family...
Its not that easy to find a simple yet chic pair of black pants but I finally found these at Dana Ashkenazy, first time for me in her store. I loved the fabric and they way they sit on me, although I feel like taking them in a little at the bottom. they are so practical with any kind of shirt and they are not too warm for summer. 

ולראשונה גם בעברית! 
אז הנה לוק פשוט ליומיום או לארוחה עם המשפחה...
זה לא כזה קל למצא זוג מכנסיים שחורים פשוטים אבל גם עם שיק, בסופו של דבר מצאתי זוג כזה בחנות של דנה אשכנזי, פעם ראשונה בשבילי בחנות שלה. ממש אהבתי את הבד ואת איך שהוא יושב על הגוף, למרות שממש בא לי להצר אותו למטה שיהיה יותר סקיני. בכל מקרה זה מכנס ממש פרקטי שאפשר ללבוש עם כל חולצה והוא לא חם מדי אפילו בשביל הקיץ הישראלי. 















Zara shirt; Dana Ashkenazy pants; H&M clutch; Steve Madden shoes; By Rufina earrings

5 comments:

  1. Love it !!
    you look great :)

    ReplyDelete
  2. איזה קז'ואל נעים! התמונות שלך נהדרות, במיוחד אלה עם החיוך!
    אני לא הייתי מסכנת חולצה לבנה כזו נחמדה לארוחת צהריים כי אני שלומפרית, אבל זו רק אני...

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מיכל! דווקא לבשתי אותה לארוחת חג והיא יצאה משם בשלום:)

      Delete
  3. וידוי - פעם ראשונה שאני קוראת את הכתוב מההתחלה ועד הסוף.
    מה לעשות? אני "לייזית", ותענוג שסוףסוף יש גם בשפת הקודש!
    אפילו גדול עליי
    "publish"

    ReplyDelete
  4. אצל דנה אשכנזי? המפגינים לא עצרו בעדך? ;)

    ReplyDelete